۵. مراحل خرید خانه در ترکیه کدامند؟

Wiki Article

خرید ملک در استانبول آسیایی در درون محوطه فروشگاه صنایع دستی و بیرون محوطه تعداد زیادی دستفروش وجود داشت که ما پس از تست رایگان از دستفروشان مربای گردو و نان محلی خریدیم که بسیار لذیذ بود. پس از گشتی در بازار محلی و اندکی خرید، سوار بر کشتی کوچکی شدیم و دوری بر روی دریاچه زدیم. بعد از گشتی دو ساعته در این شهر به کلیسای سوخته و کچاریس رفتیم و نگاهی انداختیم که بلافاصله نیز تعطیل شد. صبح بعد از صبحانه با کمک رسپشن هتل با یک تاکسی هماهنگ کردیم تا در قبال پرداخت ۱۰۰۰۰ درام ما رو به معبد گارنی و کلیسای گغارد ببره و برگردونه و تا دو ساعت توقف هم رایگان باشه و بیشتر از اون ساعتی ۱۲۰۰ درام بگیره. البته باید بگم راننده (آقای آرتور) یک دوست فارسی زبان داشت که هر جا در برقراری ارتباط به مشکل میخوردیم به او تلفن میکرد و با کمک او با هم صحبت میکردیم. در این دره شهربازی کودکان قرار داشت و ما شام رو هم در این پارک خوردیم. در ایستگاه یک امکان پیاده شدن از تله کابین و دیدن مناظر اطراف و عکاسی وجود داشت. در پایین تله کابین چندین ماکت کفش و چوب اسکی برای فیگور گرفتن و عکس برداری موجود بود. Data has  been created by GSA Content  Genera tor DE᠎MO!

قیمت خرید خانه در استانبول به پول ایران

یک گروه رقص ارامنه نیز در آنجا حضور داشتند و مشغول فیلم برداری بودند و کارگردان اجازه عکس گرفتن از آنها را نمیداد. برای کودکان نیز رایگان بود. یک عروس و داماد نیز برای برگزاری مراسم ازدواج به کلیسا آمده بودند که دیدن آنها به همراه ساقدوشها برای همه ما جالب بود و کلی مورد تشویق حضار قرار گرفتند. همچنین یک کافه بزرگ نیز در آنجا قرار داشت. مناظر اطراف بسیار زیبا و سرسبز بود و از آن بالا چشم انداز خوبی داشت. این آب انبار با چشم اندازهای زیبا احاطه شده و بازدیدکنندگان را به تماشای این مکان قدیمی زیبا تشویق می کند. هزینه تاکسی رفت ۸۰۰۰ درام شد که با توجه به اینکه ما چهار نفر بودیم بسیار با صرفهتر از تور بود. ابتدا به معبد گارنی رفتیم که جایی بسیار تاریخی و قدیمی بود. یک پیتزا و ساندویچی در اونجا بود که نونش رو خانومی جلوی خودمون پخت میکرد.

قیمت خانه های ویلایی در استانبول موقعیت ارزشمند این عمارتها باعث میشود که اغلب به میلیونها پوند فروخته شوند و این امر آنها را به گرانقیمتترین بازار املاک ترکیه تبدیل میکند. ترکیه هلپر شرکت ثبت شده در کشور ایران و ترکیه و با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در شهر استانبول است .شرکت ما در زمینه های گردشگری، خدمات اداری و بانکی، خدمات حقوقی و املاک فعالیت میکند. قیمت برخی از اجناس در مقایسه با ایران بد نبود. بنا بر اصلاحات انجام شده و تسهیلاتی که در جهت جذب سرمایه خارجی به بازار کشور ترکیه صورت گرفته است، افراد خارجی (مثل شما شهروندان ایرانی) در صورت خرید املاک و مستغلات در ترکیه با سرمایهگذاری حداقل 250،000 دلار (250 هزار دلار یا معادل آن به لیر ترکیه)، به راحتی میتوانند تابعیت کشور ترکیه را دریافت کرده و به طور رسمی شهروند ترکیه محسوب شوند. پیشنهاد می کنیم برای خرید آپارتمان و یا هرگونه ملک مسکونی و یا تجاری در استانبول، جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره get more info میانگین قیمت املاک به بهترین سایت های خرید و فروش ملک در ترکیه مراجعه کرده و یا از مشاوره و راهنمایی کارشناسان نیلگام درامر خرید ملک، شرایط اجاره دادن ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در بخش املاک ترکیه بهره مند شوید.

هر کدام از زوجین که درخواست شهروندى دهند و پول از حساب یکى از زوجین منتقل شود، و یا در حساب بانکی یکى از زوجین بلوکه شود، آن فرد متقاضى اصلى اخذ شهروندی ترکیه و سرمایه گذار اصلی به حساب مى آید. پیش از خرید بلیط هواپیما تهران استانبول یا تور استانبول حتما تاریخ انقضای پاسپورت را چک کنید؛ حداقل اعتبار پاسپورت باید six ماه باشد. درون محوطه باید ۳۰۰ مسیر پیاده روی کنید تا به ابتدای محوطه برج برسید. بخاطر اینکه اگر شما در مناطق تحت پوشش این کشور املاک و یا مستغلات خریداری کنید، دولت خانه خریداری شده توسط شما را مصادره خواهد کرد و پول پرداختی بابت آن را تحت هیچ عنوانی در مسیر استرداد قرار نخواهد داد. راننده با اینکه انگلیسی و فارسی بلد نبود ولی در تمام طول مسیر برای ما از یوتوپ آهنگهای فارسی دانلود و پخش میکرد. مرکز خرید خیلی زود در ساعت ۱۰ تعطیل شد و ما نیز با پرداخت ۱۰۰۰ درام با تاکسی به هتل برگشتیم.